Livrare si Plata

1. Cat de sigur este pentru mine sa platesc on-line?

Produsele de pe acest website sunt comercializate on-line prin intermediul serviciilor de plati on-line oferite de ePayment. Riscurile asociate unei plati on-line sunt:

  • Datele personale introduse de dumneavoastra pentru completarea comenzii sa intre in posesia unor terte parti si sa fie abuziv folosite – Best Design Solution si ePayment garanteaza securitatea sistemelor sale informatice. Cititi "Politica de confidentialitate ePayment" pentru mai multe informatii despre subiect.
  • Datele dumneavoastra in cazul platilor prin card bancar – numar de card, data expirarii, etc. – sa intre in posesia unor terte parti si sa fie abuziv folosite. In cazul sistemului "3-D Secure" aplicat de catre ePayment pentru plata cu carduri Visa sau MasterCard, nici o informatie legata de cardul dumneavoastra nu este transferata sau stocata, la nici-un moment de timp, pe serverele noastre sau pe serverele ePayment, aceastea fiind direct introduce in sistemele Visa sau MasterCard, dupa caz. In plus, in cazul in care cardul dumneavoastra a fost emis de catre o banca certificata in sistemul "3-D Secure", autorizarea tranzactiei se face doar dupa autentificarea dumneavoastra in acest sistem – introducerea unui cod/parola secreta stiuta numai de dumneavoastra , similar codului PIN la tranzactiile de la ATM. Cititi "Verified by Visa" si "SecureCode" pentru detalii complete legate de sistemul "3-D Secure".

2. Disponibilitatea si pretul produselor

Ofertele si produsele prezentate pe site-ul http://www.lucente.ro/ sunt disponibile in limita stocului.
Preturile produselor prezentate pe http://www.lucente.ro/ pot fi modificate fara o comunicare prealabila.

3. Livrarea produselor comandate pe http://www.lucente.ro/

Modalitatea si conditiile de livrare difera in functie de valoarea totala a comenzii.
In general, comenzile sunt livrate in termen de 48 ore - 5 zile lucratoare, numai pe teritoriul Romaniei. Exceptiile privind termenul de livrare sunt comunicate clientilor prin telefon sau e-mail de catre responsabilul de vanzari.

Confirmarea acceptarii costurilor de livrare se face de catre client si reprezentatul de vanzari SC BEST DESIGN SOLUTION SRL, prin e-mail sau/si telefonic, indiferent de valoarea comenzii.

Livrarea comenzilor pe teritoriul RomanieiTransport GRATUIT

4. Returnarea produselor

Consumatorul poate solicita "Returnarea produselor" in situatiile prezentate in acest capitol.

5. Returnarea produselor

Consumatorul poate solicita returnarea produselor in urmatoarele situatii:

  • Produs ce nu este conform cu specificatiile de pe site. Daca produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile din oferta noastra, Consumatorul poate solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, va plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de SC BEST DESIGN SOLUTION SRL

 

  • Produse ce au fost livrate gresit. Livrarea altor produse decat cele solicitate trebuie semnalata imediat, iar Consumatorul va refuza receptia. Consumatorul poate solicita returnarea acestuia pentru inlocuire, iar daca produsul nu mai este pe stoc, poate opta pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, va plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor daca este cazul, sunt suportate de SC BEST DESIGN SOLUTION SRL.
  • Renuntarea la cumparare

Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv,in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.

Clientul va putea solicita schimbarea produsului, in termen de 10 zile lucratoare de la data primirii coletului, fara penalitati si fara invocarea unui motiv. In cazul solicitarii unui alt produs se va achita diferenta de pret, daca produsul este mai scump. In situatia in care clientul opteaza pentru un produs mai ieftin, diferenta de pret nu se va returna. SC BEST DESIGN SOLUTION SRL va trimite produsul solicitat la schimb numai dupa ce Clientul a returnat produsul cumparat initial. Rambursarea contravalorii produsului ori, dupa caz, inlocuirea acestuia, se va face in cel mult 30 de zile de la retur.

Returnarea banilor ori, dupa caz, inlocuirea produselor fara penalitati si fara invocarea unui motiv, se poate efectua in urmatoarele conditii:

  • Starea produselor achizitionate trebuie sa fie la fel ca la achizitionarea / primirea lor, inclusiv ambalajele trebuie mentinute intacte
  • In cazul produselor pentru care la livrare se efectueaza proba, Clientul nu le poate returna cu defecte estetice sau defectiuni datorate utilizarii neadecvate.

Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, SC BEST DESIGN SOLUTION SRL are dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, de a reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.

Aceste dispozitii se aplica conf. O.G. 130/2000, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta. Clientul nu are dreptul sa opteze decat o singura data pentru returnarea / inlocuirea unui produs in conditiile art. 4 alin. 1 lit. b) din O.G. 130/2000.

In toate cazurile returnarii/inlocuirii produselor ca urmare a renuntarii la cumparare, costurile de returnare/inlocuire sunt suportate de catre client. Renuntarea la cumparare in mod repetat va putea fi considerata un abuz.

In cazul in care pentru produs este emis un certificat de garantie si se constata neconformitatea in perioada de garantie, se va dispune masura reparatorie cu respectarea OG 21/1992, Legii 449/2003 si a altor dispozitii legale in vigoare.
NOTA: In orice situatie de returnare a produselor, acestea trebuie sa fie in aceeasi stare, in ambalajul si cutia originala, cu etichetele intacte si impreuna cu toate documentele care l-au insotit (factura, certificate de garantie etc.)

In momentul efectuarii unei comenzi on line, Clientul declara ca a luat cunostinta si este intru totul de acord cu cele mentionate mai sus.